niedziela, 2 października 2011

Czekoladowe muffiny z nutellą


Po ciężkim tygodniu trzeba sobie osłodzić życie, a co osładza je najlepiej?-oczywiście...czekolada albo chociaż jej namiastka;) W każdym razie ja tak mam;) Muffiny znalazłam na mniammniam, robiłam je już wielokrotnie i za każdym razem wychodzą pyszne. Są mięciutkie, bardzo czekoladowe i gwarantuje Wam, że na jednym się nie skończy.

Składniki:

  • 2 i 3/4 szklanki mąki(ja daję tylko 2)
  • 1 łyżka proszku do pieczenia(wsypuję 1,5 łyżeczki)
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej(pomijam)
  • 3 łyżki gorzkiego kakao
  • 3/4 szklanki brązowego cukru
  • 1/2 kostki roztopionego masła(125 g)
  • 2 jajka
  • 1 szklanka maślanki
  • nutella do nadziania(tyle ile lubimy)

Rozgrzać piekarnik do 200 stopni C. Formę na muffiny posmarować masłem. Wszystkie suche składniki wymieszać w dużej misce. Masło rozmieszać z jajkami, dodać maślankę i wlać całość do miski z mąką. Lekko wymieszać. Nałożyć 1 płaską łyżkę masy do każdego zagłębienia, na to położyć łyżeczkę nutelli, a na koniec przykryć pozostałą masą. Piec około 15-20 minut.





Smacznego;)

1 komentarz:

YouKnowWho pisze...

To już jest klasyk :)